- Stichting AED en Hulpverlening Nederland

Wordt ook een vriend van                          Stichting Automatische Externe Defibrillator Deventer / Nederland

En krijg als vriend 10% op de aankopen die u bij de Stichting doet.

Om het AED projecten binnen u gemeente of dorpskern tot een succes te laten zijn is het noodzakelijk voldoende financiële middelen te hebben om de continüiteit te kunnen waarborgen. Daarvoor heeft Stichting Automatische Externe Defibrillator Deventer / Nederland vrienden nodig. Om een kleine indicatie te geven van wat wij met uw bijdragen doen hebben wij hier een paar voorbeelden op een rijtje gezet.

Voor vervangen van:                                                                              Elektroden                                                                                            Accu                                                                                                  Buitenkasten                                                                                          AED Reanimatie setjes                                                                              AED Tas                                                                                              AED                                                                                                    Bordjes AED Aanwezig

Het aanschaffen voor nieuwe projecten:                                                        AED                                                                                                    Buitenkasten                                                                                          AED Tas                                                                                              AED Reanimatie setjes                                                                              Bordjes AED Aanwezig

U zult begrijpen dat als deze producten de onkosten gigantisch hoog zijn. Daarvoor zijn wij u zeker nodig als vriend van Stichting Automatische Elektrische Defibrillator Deventer / Nederland die ons een warm hart geven. U kunt u bijdrage zien als een goede bijdrage van de inwoners, maar vooral voor de inwoners van u gemeente of dorpskern.

U kunt hier veilig een vriendenformulier invullen en deze doorsturen naar de Stichting Automatische Elektrische Defibrillator Deventer / Nederland één van onze medewerkers zal dan als u het wilt contact met u opnemen om uw bijdrage samen met u te controleren voordat er wordt overgegaan tot afschrijving. Als de gegeven kloppen dan zullen wij de door u aangegeven bijdrage maandelijks afschrijven van uw rekening tot wederopzegging.

Mocht u de Stichting liever een éénmalige schenking willen doen, dan is deze uiteraard ook van harte welkom. U kunt uw schenking overmaken op bankrekening ................................................................................................................aanbieden op een openbare gelegenheid op uw verzoek kunnen wij publiciteit via de media geven.

VRIENDENFORMULIER